View Single Post
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Du får låse moppa di bedre neste gang da, så slipper noen å stjele den..

At snuten ikke har KGB-kontroll er da vel ikke noe nytt? Selv NSA måtte nok ha bitt i gresset her om du ikke tilfeldigvis har gps-tracking på sykkelen (som kanskje kunne vært en idè for framtiden om du bor ved siden av b-gjengen).

Forstår jo naturligvis at en M3 + sykkel er et sviende uttak fra idiotkontoen. Bare husk at begge antakelig var ute av landet før du i det hele tatt rakk å melde de stjålet.
Vis hele sitatet...
Ikke spill smart med NSA og KGB. Noe i veien med deg?

I disse dager, som begynte for flere år siden. Så er dyre kjøretøy GPS merket. Derfor blir biler/annet danket lenge før de havner i kontaineren ut av landet. <-- eksempel fra England.

Om det var noen narkiser som tok sykkelen så hadde den stått i nærområdet på dank til det ble kaldt og de kunne flytte sykkelen videre om de ikke hadde varebil.. Politiet kunne i det minste sendt ut en melding.

Politiet har faste patruljeruter. Han i operasjonssentralen ville ikke sendt ut en melding til de en gang. Og gjerningen hadde skjedd for noen timer siden... Hadde det vært innbrudd og 100k hadde forsvunnet? 5 min og snuten hadde hvert der.

Om folk ikke skjønner frustrasjonen min ovenfor politiet så ja... Hva trenger dere politi til da. Ro og orden? Der aspirantene begynner..


Smartinger

Ang M3'n ble den funnet i grøften oen km fra politistasjonen. Vet du hva de gjorde når de fant den? De tok skiltene. En stund etter tok Falck den. Uten at jeg fikk beskjed.
Sist endret av Naturgrønn; 2. august 2019 kl. 07:04.