View Single Post
Vil nok tro at CBD hjelper mot søvnen også, fungerer på så mangt, men det må være i rette doser og god kvalitet. Eneste jeg har forholdt meg til finner du på hempmedspx.com eller apollyon.nl og heter RSHO.

Angående slutten på visen, så var jeg et steg før både tollvesenet og politiet, så når jeg fikk beskjed om at det var politiet i mitt distrikt som hadde fått saken, så dukket jeg opp der tidlig på dagen før de i det hele tatt hadde fått arkivert papirene, de synes dette var litt snålt, ettersom de normalt må oppsøke vedkommende selv. Ihvertfall satt jeg der og forklarte saken og han forstod min situasjon, og han skulle da be kripos ta oljen til analyse i stedet for destruksjon. Politiet sa rett og slett av og til så oppstår det slike situasjoner som jeg var komt i, så kanskje kunne vært unngått. Dette da skille mellom kosttilskudd og medisin er fin linje på. Uansett så skal han tilbakestående tollmannen på gardemoen få høre en lekse. Og jeg skal få sendt oljen til legemiddelverket for godkjenning, så slike situasjoner slipper og oppstå igjen. Jeg mener selger de hemp produkter i helsekosten her i norge, så må naturlig hempolje være lov og importere også. Og nei ikke fått noe bot eller noe, saken blir sikkert bare henlagt. Det sure er pengene som gikk tapt for disse RSHO oljene av god kvalitet koster, dette bare fordi en eller annen tilbakestående gnom nede på tollvesenet testet produktet for THC, som da er under 0.2% i naturlig hemp. Frustrert? neida..ikke i det hele tatt..forbanna nisse land.