View Single Post
Var ikke veldig gammel da noe kjipt skjedde. Mor-moren min skulle passe på meg den kvelden og var sammen med en veninne. Etter de hadde vært ute en tur (handlet eller no) så hadde noen unge menn spurt dem om lighter eller røyk husker ikke helt. De hadde sagt nei og mennene hadde fulgt etter dem hjem til huset mitt. Dette var en av de første gangene jeg hadde med mobilen i senga, noe som var stas. Muttern likte ikke at jeg hadde med mobilen i senga men siden hun og pappa var borte den kvelden kunne jeg ha den med. På natta begynner jeg å høre masse bråk og skrangel utafor. Jeg blir livredd da det hørtes ut som noen prøvde å bryte seg inn. Det var et faktum, de mennene som hadde fulgt etter prøvde å bryte seg inn. Jeg husker jeg fikk skyldfølelse pga mobilen. Hvorfor aner jeg ikke, men trodde da at det var jeg som hadde gjort noe galt - altså tatt med mobilen i senga/rommet. De holdt på lenge og mens venninen og mormora mi prøvde å ringe politi var det nesten så de fikk opp døra. Det var også en litt eldre kar, venn av mor moren min som også var i huset. Han låste og holdt døra og roet meg ned. Husker jeg skalv og var helt på tuppa. Vurderte å skyte med softgun ut av vinduet osv.. De fucka postkassen og knuste ting, de prøvde altså og komme seg inn. Hvorfor vi ikke fikk tak i politet er enda et mysterium for meg. Husker jeg var i mot selv av å ha med mobilen i senga etter det.


Hadde også problemer med å gå på toalettet på skolen og alene i en svær blokk vi bodde i før. Det var skummelt for jeg trodde det kom til å begynne og brenne med engang jeg gikk på do (?) :P


Har også opplevd å fått juling av mange stykker samt blitt jaget av en sint mann i boxer på samme kveld. Laaang historie.


Var litt småredd før når jeg var liten, noe henger forsatt igjen. Er ganske klar for det meste når jeg går ute om natta. Har jeg kniv eller knokejern tilgjengelig er alt lungt.. Rare greier.