View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Appelsin juice har overhodet ingen forsterkende effekt på noen benzo.Murmade lever i sin egen verden hvor han trur han blir mer påvirka av og helle innpå appelsin juice med rivoene sine.Det virker også som han ikke klarer og fatte at benzoer er avhengihetskapende og har fæle abstinenser..Ingen moralpreken,er selv hekta på benzo og har prøvd og slutte i over 1år nå.
Vis hele sitatet...
jo det har det,spørte en farmasøyt på apoteket..får jeg bedre effekt med appelsinjuice sa jeg,jaa sa hun å smilte lurt, det tok pillene "raskere til tarmen"så det spørs hvor rask virkning du vil ha,(og tydeligvis også hvor sterk siden det var en opplagt forskjell på om man drakk appelsinjuice)ellers drikker du det med vann sa a,så da faller meningen min pluss mine egen filtrerte placebo opplevelser i farmasøytens favør denne gangen enn et forumtroll,jeg ble spørt og jeg svarte!

Jeg har kanskje vært hos 4-5 leger de siste to åra inkl en psykiater og INGEN av dem har fattet at det ville være lurt å opplyse om fæle abstinenser,selv ikke legene i NORGE holder moralpreknen din!

Men man KAN blir avhengi i STORE doser,den har jeg fått av dem alle!

Nøkkelordet blir leger og apotekere i denne diskusjonen!

bra jeg kun trenger å få skremselspropagandaen om fæle om i noen tilfeller dødelige abstinenser av ekspertisen her og ikke in RL av verken leger eller apotekere!
Sist endret av murmade; 27. januar 2011 kl. 19:04.