View Single Post
Sitat av Exazer Vis innlegg
Haha, de rådene som er fornuftig tar jeg til ettertanke, ja, men de som leker sensor nummer 2 er jeg mindre begeistret over. Jeg kom hit for å spørre om jeg hadde klagesak, ikke for at folk som aldri har sittet på med meg skal dømme min kjøring.



Tror på ingen måte jeg er bedre enn alle andre!! Men føler jeg er bedre enn de fleste som kjører opp når de er 18, med lagt vekk på at JEG FØLER, ikke påstår. Har rett og slett kjørt for mye, og fått for mange uvaner.
Vis hele sitatet...
Det var forsåvidt poenget, hva DU føler er likegyldig, en sakkyndig har observert deg og mener du ikke er flink nok, ferdig med saken. At du selv føler at du er bedre enn de fleste andre som kjører opp når de er 18 er en arrogant holdning, du ikke sett på langt nær de fleste 18 åringer som har kjørt opp og har derfor ikke grunnlag for å bedømme hvor flinke de fleste er. Det virker som om du mener at du vet bedre enn sensor, men han vet hva han skal se etter, og at du selv ikke har lagt merke til ting mens du har konsentrert deg om noe annet er ikke usannsynlig.