View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Spurte meitemark, og han mente en ny tråd var greiest, i stedet for å modifisere undersøkelsestråden. I tillegg unngår vi det som fra nå av vil bli kalt.. Bergensfaktorene! (:

Dato: lørdag 10. desember 2011
Tid: 17:30
Sted: Oppmøte på Torget. Ved torgkona, da jeg tipper det er en del juleboder og slikt rundt omkring. Den er ved turistinformasjonen.

Deretter trasker vi mot Marinen (finnes lett med Google Maps), der vi forhåpentligvis kan bygge snømann, kaste snøballer, og drikke kakao, toddy, te, kaffe, eller annet folk har med seg på termos.

Når begynner å bli sultne (trø.: matinnj, sopinnj), tusler vi bortover mot Peppes Pizza i Kjøpmannsgata.

Vi trenger fortsatt:
  1. Gulrot (til snømann)
  2. Skjerf (også til snømann)
  3. Folk som tar med termos med nammenam.
T.J. tar med freaklue til snømannen.
  • Problemer med å huske å komme på treff? Send meg PM med nummeret ditt, så kontakter jeg deg når det nærmer seg.
  • Kan du ikke komme 17:30, men har fortsatt lyst til å være med? Send meg PM for nummer, eller følg angitt rute til du treffer på oss.
  • Bekymrede foreldre/foresatte? Ta med deg en venn. Eller send meg PM, så kan jeg prøve å betrygge dem over telefon om at jeg ikke er en skummel narkolanger eller noe.
Vi har gjort dette en del ganger før, og det er oppegående folk som møter opp. Vel møtt!

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff