View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette er jo AKKURAT hva jeg advarte mot i posten min, vage generaliseringer og totalt usubstansielt piss.

Du er pent nødt til å svare for deg selv nå.

Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
For å ikke være helt nedsnødd er det viktig å forholde seg til alle sider i en konflikt.
Vis hele sitatet...
Dette er vel det eneste i innlegget ditt det er noe mening med, ja man burde høre begge sidene i en konflikt. Noen ganger er det mer enn to sider også, observér og ikke vær bastant, ofte tar det tid å se hele bildet.
Men det er jo en stor forskjell fra det, og frivillig høre på mølet Putin serverte i to timer.

Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
De fleste i Norge fyller tanken og tenker ikke på at vi sponser krigsmaskineriet med kunstig høye bensin og dieselpriser. M a o vi er problemet.
Vis hele sitatet...
Ikke det at russland holder oljen og gassen sin for seg selv og så må det resterende markedet etterkomme forespørselen.

Og så har du Oljemafiaen OPEC som russland er en del av som bestemmer seg for å kutte oljeproduksjonen, som bingo: Driver prisene oppover.

Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
For evil to succeed there is only for good men to do nothing.

Det mest interessante ved intervjuet er hvor lite vesten bryr seg om historie. Hvordan ukrainsk naziforhørligelse står i motsetting til bl a Zelenskyy's far kamp mot nazismen.

Noe av det fascinerende med Russland er at de kaller 2. verdenskrig for den patriotiske kampen. Navnet setter ting litt bedre i perspektiv synes nå jeg.

Husk at historien skrives av seiersherrene. Alltid. Taperne er i essensen døde.
Vis hele sitatet...
Enda mer møl, det mest interessante for meg er hvor grenseløst hjernedødt det du skriver er. INGENTING har noe substans i seg, du bare slenger rundt noen edgye påstander og rider ut i stormen.

Det er temmelig klart, at denne historeomskrivelsen, eller tafatte forsøket på å spre russisk propaganda er noe ingen som har fulgt med i historietimene biter på. Vi har ganske mange kilder som motbeviser mølet Putin kom med, bl.a. en liten gjennomgang fra BBC.

At du i det hele tatt nevner det tåpelige naziløgnene om Ukraina forteller heller oss et bilde om hvor gjennomsyret av russerpropaganda du faktisk er. Det har blitt motbevist gang på gang på gang på gang, så du får servere oss noen gode kilder da siden du mener du har så rett.
Zelensky ble demokratisk valgt, han er jødisk, litt merkelig at nazister velger en jøde som øverste leder, om nazisme skulle være et såpass stort problem.

Så kjære ketoDaddy, vennligst gre ut om hva i Putins russerpropaganda servert som omskriving av verdenshistorien du mener er sant. Forklar meg hvorfor det er vestens skyld i at Russland og OPEC manipilerer energimarkedet slik at prisene er som nå.

Eller slutt å spre piss, for jeg kommer til å henge på deg som en flue på skit om du sprer jævla russerpropaganda her inne.