View Single Post
Lol enn og ta seg nær av ting?

Jeg mener ingenting galt? Man må få lov til og ytre seg akkurat som man vil innen visse grenser, men om du leser dette som en voksen mann og tar deg nær av at ordet feit blir brukt? Og ordet neger? Neger er ett norsk ord, det står i ordboken, skal vi si svart? Da er vi visst rasist? Skal vi si brun? da er vi rasist? Farger har ingenting og si. Bli våken. Eneste grunnen til at rasisme er en ting er for splittelse av folket planlagt av eliten. Selvfølgelig kommer det til og være noen som er det alltid og det er det ingenting og gjøre med. Men når. Det er folk som sitter og blir krenket på andre sine vegne. Slutt å ta dere så nært av ting, det er bare ord. Det er lov og bruke ord også uansett om det ikke er sant eller noe man virkelig tror på? Komedie og Poesi og Kunst og Musikk er ytringer det skal skape følelser, voks opp og slutt og gråt. Sorry for jeg er kvass men jeg mener absolutt ingenting vondt. Er bare en ung gutt som er lei av hvordan verden blir til. Det er trist og se på. Lev litt. Dere er hjernevaska

Dette er en tullete rap bare? Jeg begynte og prøve med musikk for 1 uke siden og jeg bare eksperimenterer på gøy

Og forresten, jeg er same. Visst du har spurt 100mørkhudete om hva de kalte en same? Hva hadde de sagt da? Jo da hadde de sagt en same, for det er jo akkurat det jeg er. Dem kaller seg jo selv for neger, til hverandre, de kaller andre raser for hvit og alle forskjellige raser, skal bare en enkelt rase få lov til å ytre seg som dem vil dem da? Og jeg vil bare spesifisere jeg er helt nøytral i det her jeg har ikke ett vondt ben mot noen, jeg bare sier mine meninger over hvordan det er jeg tenker, og er ikke det lov så hva er ytringsfrihet? Den er jo bare bortglemt den da. Jeg er en ung gutt i starten av 20-årene forresten. Er du en av de som kommenterer litt på Facebook kanskje?
Sist endret av ArneBredli; 4. februar 2024 kl. 10:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.