View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Den faunaen vi HAR IGJEN?!..... Omg. Jeg gir opp. Du greier virkelig ikke å se saken fra et annet perspektiv ei heller greier du å se hvor harmløst det faktisk ville vært å tillatt skuter. Og oljesøl? Utrydde truende art??? Jeg finner det direkte vittig det som kommer ut av deg!
Vis hele sitatet...
Må du gi deg. Skal eg dokumentere at støy er stressande for mennesker og dyr? Med glede:
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_effects_from_noise
I mennesker gir det m.a. auka risiko for hjerte- og karsjukdomar, i dyr kan det føre til endra oppførsel m.m.

At olje er skadeleg har samanheng med at det flyt oppå vatnet, er til dels tungt nedbrytbart, og er giftig - gjerne ein kombinasjon av alle faktorane. Vil du ha meir dokumentasjon på påstanden om at olje er miljøskadeleg, kan eg referere til eit MSDS frå Statoil f.eks.
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Igjen refferer du til lover og regler slik det er NÅ, det er ikke det som er saken. Det betyr ikke at du har rett bare fordi det er en lov som sier at skuterkjøring er forbudt i fri mark, tenk litt over det du.
Vis hele sitatet...
Eg har brukt rimeleg mykje plass på å argumentere for mitt syn. Men for å snu på flisa: Kan du komme med eit døme på nyttekøyring (altså trafikk som ikkje bare er scooterkøyring for å køyre scooter sin del), som i dag er forbode? Kva fordelar vil samfunnet ha av å tillate slik trafikk?
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Orker ikke diskutere mer med deg for alt av argumenter du spyr ut av kjeften din er så tynt at det ikke kan regnes som et argument engang. Du får sitte der å sitere lover og regler, som du alltid gjør!
Vis hele sitatet...
Om det er tynne argumenter burde det vere ei smal sak å plukke dei i fillebiter om du vil. Du gjer ikkje det; du latterleggjer dei, ved hjelp av påstander som den ovanfor.