View Single Post
Sitat av Frdlr Vis innlegg
For det første er det forskjell på tentamen og eksamen, din donk. Det er litt mildere på tentamener, men tentamener er faktisk der for at elever skal forberede seg på eksamener som kommer senere i skolelivet.

For det andre så føles det ikke akkurat så nedverdigende å være en person som kan løse problemer og holde hodet kaldt. Ser ikke helt hva du prøver å si her.

For det tredje.. Hvis du har det prinsippet om skolearbeid så.. så får du bare ha det. Hvis du skal studere når du blir eldre så kan jeg bare si at du kommer til å få litt av en støt i fleisen når du sitter og har eksamen. Men du skal vel bli søppelbilsjåfør?

Vis hele sitatet...

OK. Du misforsto. Greit nok.

1. Ja, dette er jeg enig i Men tror kanskje jeg spilte litt på eksamen òg, da hadde jeg norsk. Det gikk helt fint. Fikk to 5ere. Prøver å si her at alle kan ha forskjellige måter å holde seg ro,lig og fokusert på, og en måte kan være å spille et lett spill f.eks

2. Ironi.

3. Takk for at du ønsker meg lykke til

Har 5,3 i snitt og har nettopp begynt på studiespesialiserende videregående, så ser ikke for meg en fremtid som søppelbilsjåfør
Sist endret av SikkoDude; 24. august 2010 kl. 19:56.