Tråd: DXM
View Single Post
min første dxm tripp (ble utført under en tropisk natt?)
jeg kan desværre ikke fortelle klokkeslett fordi jeg ikke hadde noen følelse av tid og jeg hadde ingen klokke inærheten

det var meg og "K". kl var rundt 19:00 og vi hadde planer om å ta 360mg med ren dxm i pille form (30mg piller, 12 stykk)
"K" hadde testet det før. men hadde ikke greid å komme til platå 2, derfor tokk vi så mye, jeg tenkte over at det kansje var litt mye for første gang
men hadde tatt en saftig joint å var ikke så alt for smart i øyeblikket. etter at vi hadde fått i oss pillene så gikk vi for å grille, vi var på en liten hytte ved skjøen og solen stekte, vi satte pølsene på grillen og siden jeg hadde så hefty munches så la jeg på ca 10 pøser (o_O), "K" satt imens å rulla en til jay med tilsvarende 0.8gram tjall i (noe som han hadde tatt med fra danmark, ooooh som den var god 1 time senere hadde vi dekket på maten og pølsene var klare, jeg hadde spist nesten en kurv med jordbær og var helt mett, da var det jeg begynte å merke noe, jeg var svimmel, begynte å ha vanskligheter med å konsentrere meg og solen var 10x så sterk som den noengang hadde vært, det endte med at vi la oss på et teppe å så på himmelen, jeg har ingen alnelse om hvor lenge vi lå der, men jeg reiste meg opp å det luktet en intens sterk jævlig lukt av spy, alt luktet spy og magen min var rar, jeg la meg i skyggen siden solen holdt på å brenne hull i meg,
"K" lå forsatt å snakka frøvl med seg selv mens jeg dro meg bortover bakken til en sol seng som lå under hytta, der lå jeg og alt var sortuten om en rosa skapning, som ble større å større, jeg forsto ikke hvorfor jeg hadde det så kjipt, alt spant og når jeg opnet øynene så rørte alt på seg, når jeg fokuserte på en ting så greide ikke begge øynene mine å fokusere på det samme stedet så det ble en slags dobbel effekt, det endte med at jeg prøvde å spy, og det greide jeg, jeg har aldri hatt det så jævlig som i de minutene jeg spydde, de føltes ut som år, og mens jeg spydde så greide å jeg rope ut navne til kompisen min, men det hørtes ikke ut som om det var jeg som ropte, hvergang jeg lukket øynene så jeg rare bilder som rørte på seg, men jeg følte meg mye bedre, jeg reiste meg opp å prøvde å gå til "K" men hadde ingen balangse evner i det heletatt, så jeg krøp bort til teppe der vi hadde ligget tideligere, der lå vi å så på skyende, "K" halisunerte som en gris og varmen var så intens at det nesten var uutholdlig,

jeg hadde mistet helt begrepet av tid, noen ting følktes ut som år mens andre føltes ut som hundre del sekunder, etter at vi hadde prøvd å ta på himmelen en ti tusentals ganger å sett 3 konger i skyende så ville jeg bort fra sola, jeg prøvde å gå opp trappen til hytta, men tyngdekrafen opførte seg på en rar måte, jeg forstår nå hva man mener med robowalk, det endte med at jeg fant et kjølig sted forran hytta å la meg der, der lå jeg lenge å så på blomstene, de var de vakreste blomstene jeg noengang har sett (så dagen etterpå at det ikke kan kalles blomster men mere ugress >_>) jeg hadde helt glemt kompisen min, men hørte at noen lusket inne i huset, så hørte jeg en barne stemmer og trodde at det var masse barnm i stua, så jeg gikk for å sjekke det ut, inne så jeg "K" ligge helt dø på kjøkken boret, han løp ned trappen og jeg fulgte etter, så slang han strandstolen jeg hadde ligget å spydd på oppå engangs grillen å spydde, strandstolen ble ganske brent, men men, så hentet vi et teppe å la oss forran huset (som egentlig kan minne om en bakgård) der turna det helt for "K", han pustet tung å snakket vrøvl, jeg lukket øynene og så for meg lyse orangse bobler som ble bestegat av biller, så skriker "k" ut navnet mitt, og sier han tror han kommer til å dø, jeg prøver å leke smart å sjekker pulsen hans, i det øyeblikket var jeg sikker på at dette var hans siste sekunder, hjærte dunket som faen og han forsatte å snakke men jeg hørte ikke hva han sa, jeg var for opptatt av å se på de vakre "blomstene"
så snudde han seg å spydde, etter det så ble han mye klarere, og fortalte meg at han hadde vært klar for døden men veldig stresset over hva som hadde kom til å skje med meg, jeg gikk inn i huset igjen, varmen! den forferdelige varmen som brant huden min, huset var som en stor mikrobølg ovn, dette var vel det heftygste, var vel noen timer til med små turing men den kom i bølger, noen ganger var vi klare nokk til å ha en samtale andreganger greide vi ikke gjøre noe annent enn å ligge, vi merket oso at når jeg tente en joint så kom ture følelsen tilbake, så det ble til at vi røyka all kifen og satt å forvekslet tanker/halliser/følelser. vi la oss rundt 1-2.

dette er kansje ikke den diggeste turen men det var faen meg vært det, har aldri bad trippa så mye, men dette var en spendene bad trip
og jeg kommer nokk til å prøve dxm noengang til med store mellomrom, hvis jeg skal gi noen tips så må vel det være å gjøre det når solen ikke steker, gjøre det med en god venn, og IKKE SPIS! man spyr hvis man spiser, spis 4 timer før du skal ta dxm og på ned turen, ikke på oppturen og før oppturen
dette er bare det jeg husker, nestegang skal vi ta med et kamera for det er så mange ting jeg sa til meg selv at jeg måtte huske som jeg har glemt.
Sist endret av TETRS; 6. juli 2006 kl. 20:17.