View Single Post
Hei.. Som noen av dere kanskje har sett, så har jeg da alltid hatt en "moralpreken" i de fleste innleggene jeg har i dette forumet (rusmidler). Jeg skjønner jo forsåvidt at en moralpreken vil skjeldent hjelpe, iallefall over internett. Når jeg da leser disse trådene under "rusmidler", så ser jeg for meg ting som jeg ikke vil se. Grunnen til at jeg leser på dette forumet, er fordi jeg vil få kunnskap, ikke fordi jeg vil prøve stoff, langt derifra, men mer å vite hva som skjer, hvordan det ser ut, og sånne ting, for å kanskje gjøre det lettere for meg i senere tid.

Jeg ser ikke på noen av dere som noen hardbanka narkiser, ikke at jeg har lest så mye fra alle, men siden dere er oppegående og sitter her på et forum og skriver veldig bra uten skrivefeil osv, så tror jeg da ikke at dere er halvdøde for å si det sånn.

Jeg startet denne tråden rett og slett fordi jeg lurer på hva som foregikk i hodene deres når dere prøvde / begynte med diverse stoffer? Hva tenkte dere? Tenkte dere på konsekvenser? Deilig følelse?

Det er ikke noen undersøkelse eller noe, er bare generelt jeg som lurer. Dette er da en seriøs tråd, og ser derimot helst at ikke det blir noen flaming over mine meninger om narkotika.