View Single Post
Trådstarter
83
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
lmao jeg er en engstelig type av natur så er ikke så rart jeg hadde noia. men det var bare mentalt.
Vis hele sitatet...
Hvis man har noia fra før er kanskje ikke hasj det lureste?

Sitat av ghandabis Vis innlegg
Tbh old school runescape, sliter veldig.
Vis hele sitatet...
Haha, runescape. Hadde jeg glemt av. Og WOW da selvfølgelig. Værre enn heroin.

Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Jeg har sluttet med mange antidepressiver, og har brukt det mot alvorlig depresjon i flere omganger, for søvn, kroniske smerter og litt ymse og brukt mange forskjellige sorter.
Det er sikkert veldig individuelt, men jeg det er alt fra den fysiske følelsen man får i seponeringsprossessen, tilbakeslag av forsterkede symptomer av det man tok det mot i utgangspunktet, enorme psykiske reaksjoner, lyn i hodet, smerter i muskler og kroppen og hodet. Det kan kjennes som hoeet revner og man blir fryktelig irritabal.
Kombiner dette med mangel på søvn over mange mange dager, ofte en uke eller mer så er hele prossessen bare ubeskrivelig jævlig ubehagelig. Selv ved rolig nedtrapping.
Jeg følte meg forferdelig, ubrukelig og hatet hele tilværelsen i avsluttningsfasen, som ofte varer månedsvis gjennom nedtrapping og værst av alt nar man slutter med siste rest selv om det bare er små korn igjen man tar...

Nå er det bare lav dose quetiapin igjen. Prøvde å slutte men forferdelig uvelhetsfølelse og enorm hodepine og mangel på søvn gjorde at jeg ikke gjennomførte, da den teoss alt hjelper meg med søvn i kombinasjon med andre preparater (har en ganske ekstrem insomni) og at jeg ikke har noen spesielle bivirkninger av den lenger, så da får det bare gå sin gang.

Hasj er sinnsykt enkelt i forhold. Litt urolighet, rastløshet, forstyrret søvn noen dager, svettetokter og uvirkelige drømmer.. Bare barnemat og a walk i the park i forhold (jeg røyket daglig i 7-8år og gikk cold turkey)
Easy peasy i forhold.
Vis hele sitatet...
Det er mange som sier antidepressiver. Å allerede da skjønner man at noe er galt. Ble "tvunget" på TCA pga nervesmerter, men sluttet etter 4-5 uker, hva mere bivirkninger enn noe som helst annet. Kanskje hjalp det litt mot hodet, eller så var det bare placebo.
Men jeg skjønner ikke hvorfor leger er så jævlig lite forsiktig med det. For "friske" folk som får det for smerter, kan det ødelegge veldig mye i hodet.

Sitat av Tysteren Vis innlegg
Husker dessverre ikke, alt jeg kan huske er at jeg holdt meg i senga for det meste i et mørkt rom. Misbrukte andre rusmidler isteden, så har svært dårlig minne fra den perioden, men husker at det var FORFERDELIG. Den eneste gangen jeg husker fra er den siste gangen, men da var det speed, benzo og sånt jeg slutta med. Jeg svettet som faen i flere uker.
Vis hele sitatet...
Okei. Men hvordan var det ift feks morfin? Om du har brukt det.
Sist endret av Flemming; 3 uker siden kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.