View Single Post
Sitat av Oddiii Vis innlegg
jeg tok gjerne litt hardt i her. Men er redd for at Norge gjerne kan bli et land med mer fargede enn ikke fargede.
Er medlem av et ungdomspart så er nok gammel og smart nok for det.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på hvorfor du skiller mellom fargede og hvite? Er et land med hvite bedre enn et land med fargede? Ser du ikke selv at det kan oppfattes som en rasistisk måte å se verden på?

Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Skremmende hvor avslappa holdninger mange har til økt innvandring. Jeg er så absolutt for innvandring - men den må kraftig begrenses; og det burde være absolutt utkastelse ved for eksempel knivstikking eller voldtekt.

Utviklingen er meget skremmende - og jeg skjønner ikke hvordan enklete klarer akseptere 50/50 innvandrere og nordmenn. Det er ikke akseptabelt for meg på noe punkt. Dessverre er jeg bare en liten nål i dette landet. Må bare akseptere ting..
Vis hele sitatet...
Jeg har virkelig ikke noen "avslappa" holdning til innvandring, jeg er bare uenig med deg. Jeg mener vi har kapasitet til å gi enda flere muligheten til å bli en del av et fantastisk samfunn. Jeg er ikke redd for 50/50 innvandrere/etnisk norske, jeg er mye mer redd for 50/50 arbeidende/ikkearbeidende.