View Single Post
Sitat av night crawler Vis innlegg
Det smeller daglig bomber ned i Russland bare noen km over grensen, som regel siktet inn mot midten av små landsbyer. Hvor det ikke er noen soldater eller militære annlegg, så så veldig snille eller gode ville jeg ikke kalt dem. Hvor det som regel går mest utover barneskoler og idretts plasser siden dem ligger nære sentrum.

Jepp to sider, i krig har som regel ingen rett. Siden begge driver med urett.

Og som regel blir urett gjengjelt med større/verre urett.

Hvordan hadde det blitt hvis rett hadde blitt gjengjelt med mere/bedre rett.

Nei det er det jo ingen som tjemer på, bortsett fra de involverte.
Vis hele sitatet...
Nå skal ikke jeg påstå at jeg følger sånn kjempe med på Russiske nyheter, men jeg følger litt med, og tror faktisk at de hadde brukt dette for alt det var verdt om det var sant. jeg fant en artikkel fra juli https://www.bbc.com/news/world-europe-62042455. Om det stemmer er det selvføgelig forferdelig at uskydlige Russere blir drepet, men dette er ikke i nærheten av hva Russland har gjort mot Ukraina. Når man slår til noen, så må man faktisk vente at de slår tilbake.

Ingen har rett? Den ene siden sprenger, voldtar, og dreper seg vei gjennom et annet land, og alt de trenger å gjøre for å stoppe galskapen er å gå hjem, mens den andre siden forsvarer seg så godt de kan, og skulle ønske de kunne gå hjem.