View Single Post
shit was so cash
Anda22's Avatar
327
For et par år siden var jeg og noen kompiser på vei til en annen kompis, vi ser bussen lengre borti bakken og lager noen snøballer for gamle dagers skyld som vi skulle hive på bussen. Når bussen kommer forbi hiver vi alle 4, snøballer på bussen. Menst han ene kompissen min hev en stein. Noe som førte til at han knuste bussruta. Vi får noia og springer som faen oppover i et nabolag der vi går oppå et felles garasje annleg og ser nedover mot veien. Bussjåføren står og prater i telefon og så sier han ene kompissen min : Faen, han ringer purken. Jeg er rolig og sier at han sikkert ringer til buss stasjonen for og fortelle om skaden og etterforske saken senere. Vi tenner oss en sigg, og venter på taket litt til han har kjørt vekk. Plutslig ser vi onkel blå kjøre mot bussen med blålys. Vi hopper ned fra taket og spurter opp mot barnehagen som lå like i nærheten. Når vi kom til barnehagen setter vi oss inni en liten lekehytte så hører vi en intens bjeffing omtrent et minutt etter på. Jeg fekk jævli noia og sa at vi måtte komme oss til helvete ut fra lekehytta. Vi ser 1 hund og en politimann står lenger nede ( Barnehagen ligger på en haug ) Hunden begynner og bjeffe mot oss, vi befinner oss ca 50-70 meter fra hunden og politi mannen. ( Lekehytta ligger helt inn til gjerdet av barnehagen ) Politi mannen ser opp og jeg begynner og spurte som faen. Han Springer etter og har sluppet løs hunden som når meg og kompissene mine igjen en kort tid etter på. Jeg spenner hunden ( Nei jeg er ikke en dyrehater og jeg gjor det i rein reaksjon) uten og tenke meg om. Lenger vest mot barnehagen ser vi 1 politi bil står der. Vi begynner og springe oppover en bakke mot en skog. Legger oss ned i skogen med adrenalinet i 100. Vi ventet 1-2 timer før vi vågde oss ut av skogen.

Ja, jeg er dårlig og fortelle.