View Single Post
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Det å nekte å redde barna du er en voksen leder for er ikke bra. Nekte en kaptein å redde barna han var leder for er ikke bra, det er mytteri.

Det å feige ut, er vi vant til fra politikere. Å lyve om det etterpå bør være diskvalifiserende for en politiker og ap/auf bør holde seg for gode til å forsvare ham.
Vis hele sitatet...
det tror jeg ABB refererte til, men som andre har sagt tidligere blir det bare gjetting fram til vi blir fortalt hva han egentlig mente..

Jeg kan ikke forsvare at de på båten tvang kapteinen til å forlate barna på øya, men det står at de var i en sinnsstemning der de fikk veldig noia og var redd de var under angrep fra politiet, de ble til og med redd for at kapteinen kunne være med på det og spurtet vekk fra båten da den la til land... de må jo ha vært i en sjokk tilstand, kapteinen hadde mistet samboeren og hadde datteren igjen på øya, så jeg vil si det er forståpelig at de andre ikke klarte tenke på annet enn å rømme, mens kapteinen var innstilt på å redde datteren..

Vil si at jeg syns kapteinen er en ekte helt, da han dro tilbake til øya etter ABB var pågrepet og hjalp til med rednings ting og andre ting helt til 04:30 23juli.. syns virkelig alle burde lese aftenpostens gjennomgang sett fra kapteinens og noen overlevendes øyne..
Sist endret av Novice; 19. april 2012 kl. 21:34. Grunn: dato feil