View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
@ Baaaamse;
Niqab er ren salafisme og wahhabisme. Salafisme og wahhabsime er fascistoid ideologi, og IKKE islam. Det går an å dekke til uten å skjule alt med telt. Hvorfor er du alltid den som er bare må promotere frem salafistiske trekk??
Vis hele sitatet...
Jeg sier bare ting sånn det er.
Hvis du tar en titt i noen av bøkene til Muhammad ibn Abdul Wahab (masse pdf,) finner du nærmest ikke personlig synsing. Det refereres stadig vekk til koranvers som backer han.
Han har ikke kommet med noe nytt.

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
@ Mer Baaaamse;
JÆVLIG FÅ ordentlige lærde støtter niqaben. Hør blant annet med Basim Ghozlan i Rabita-moskeen (som åpenlyst støtter Det Muslimske Brorskapet på FB, så ikke kall han "en sånn homsete liberaler" som dilter etter den "norske agenda") om niqab og burka og de andre fiffige plaggene fra "de rettroende" kongedømmene på halvøya er islamske nok.

Hør med han. Vedder på at du ikke tør.

Hvor har du lært dette? IslamNet??
Vis hele sitatet...

Basim Ghoslan er ingen ordentlig lærd, og det tror jeg han vet selv også.
At han støtter Det Muslimske Brorskapet er bra i det minste.
De er ikke annet enn muslimer som ønsker praktisere Islam i likhet med alle de andre terroristene som ønsker det samme.

Angående den forrige posten mener jeg ikke at niqab er obligatorisk, ville bare poengtere at niqab har rot i Islam.

Selv om det er lettere å like en glattbarbert kjekkas som sier det er greit å spise litt gris på julaften og sånn, enn en skjeggete mann med kjole som sier seg uenig med vårt fedreland, må en ikke glemme at Islam er Islam uansett århundre.


[COLOR="Navy"]Islam Net blir sett på som liberale av enkelte og ekstreme av andre. Selv har jeg ingenting i mot dem. Hva har de sagt som strider i mot Islam?[/COLOR]
Sist endret av Baaaamse; 3. september 2014 kl. 01:15.