View Single Post
Sitat av rbt
Man trenger da virkelig ikke og ta nattings rett før man legger seg. Jeg bruker og fyre nattings 1-2 timer før jeg legger meg. Man klarer jo og sovne 1-2timer etter man fyrer. gå på ett annet forum og post tull.
Vis hele sitatet...
Hallo? Ankalger du meg for å poste tull? HJELP! Sa jeg noe i det hele tatt om at man IKKE fikk sove når man hadde fyra? FEIL. Sa at jeg ikke fatta pointet med å fyre nattings, fordi man bare antagelvis skulle oppleve en halv time av rusen før man la seg, og oppleve to timer som du sier er jo hakket bedre, men damn! En god cannabis rus kan vare i åtte timer!?! SLØS Å RØYKE NATTINGS OG OPPLEVE EN TIENDEL TIL EN FJERDENDEL AV RUSEN FREMFOR HUNDRE PROSENT??? JA!!

Vet ikke om du er klar over hvor selvmotsigende det var at du sa at du fremfor en halvtime, ventet HELE TO TIMER; WOW!! Jeg synes bare det blei komisk når du åpenbart prøver å disse meg uten grunn. Neste gang kan du prøve å les posten min ordentlig, i stede for å lese de første orda etter punktum å regne ut av resten av setningen?

Dette er MIN mening, take it or hate it, men jeg er en fattig jævel og bruker faen ikke spenn på nattings, da er det bedre med mornings. Digg å legge seg om man er litt bakskev også uansett. Litt OT, men får abre så lættis når folk begynner å verbalt angripe andre fordi de selv leser feil x)

(Og er ganske sikker på at hvis du tenker deg om, så er det jo litt sløs, eller hva? Vet ikke åssen holdninger du har til det med at vi lever i ett forbruker sammfunn, men jeg gjør opprør på alle mulige måter)