View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Man får ikke ett ekstra forelegg for å innrømme kjøp,har innrømt kjøp vær gang jeg har blitt tatt,får ikke to forelegg fordet.
Å ja,er stort sett kids under 18 dem forer med propaganda å tilbyr pissekontrakt.Aldri hørt om noen myndige som har fått det.Men det er stort sett på små steder dem tilbyr sånne kontrakter,skjer mer sjeldent i Oslo for eks.
Men det lønner seg å spille på lag å oppføre seg respektabelt om man blir tatt for stoff,2 ganger iløpet av det siste året har jeg blitt tatt å fått gå uten noen som helst konsekvenser for rullebladet eller lommeboka.Ble tatt med 3 subutex å noen rivotril,klarte å snakke meg ut av situasjonen,endte kun med 1døgn utestengelse fra sentrum å at hu tokk pillene.Hu beklagde til å med at hu måtte ta fra meg suben,siden jeg hadde sagt at jeg brukte dem til å slutte med heroin/som var rein løgn.
Noen måneder før det ble jeg arrestert av sivil snut for dem trudde jeg solgte rivotril,jeg hadde ingen piller på meg,men dem fant 2gram hasj etter stripping på cella.De var så overbevist om at jeg hadde stått og solgt piller så dem ble skikkelig ydmyke når dem ikke fant noe.Trengte kun å signere ett gammelt forelegg,så fikk jeg gå uten noen konsekvenser.
En annen gang jeg ble tatt med hasj(fikk forelegg på 10lapper for ett stusselig gram)ble jeg også da tatt med på cella for stripping,hadde 2sub liggende under papiret i bunnen av røykpakka,han sjekka til å med ganske nøye i pakka,fant ikke en dritt.Jeg gikk ut av stasjonen smilende med suben ilomma.
Alt over har skjedd på samma politi stasjon å er 100%sant.
Vis hele sitatet...
Du får ekstra dom for å ha både kjøpt og bruk jo. Hadde jeg sagt at jeg hadde fått det av en random så hadde jeg bare blitt tatt for bruk. Kommer som sagt fra en superliten plass, der purken har jæævlig lite å gjøre ihvertfall. Om det har en sammenheng, vet jeg ikke.

Men som du sier er det viktig å vise respekt å være kompis. Har ett par dealervenner som har blitt tatt med mye til tider, hadde de oppført seg som assholes når de ble tatt hadde de nok fått det veldig mye verre.