View Single Post
- Hadde han rett på å få innsyn i mine private meldinger?

Nei, du kunne nektet

- Siden jeg ikke har noen saker osv på meg fra før, va straff vil jeg få da?

Første gangsbruk for cannbis vil jeg tro rundt 3-5k

- Jeg har nå etter 2 uker ikke fått telefon anngående pisseprøve. og om få dager reiser jeg til varmere strøk i 2 veker. So om det skulle bli pisseprøve, og den etter so lang tid skulle vise negativt, kan jeg da nekte på alt? muligens si at jeg kun innrømte bruk fordi jeg var redd eller ikke ville lage noe stort "oppstyr"?

Ja dette kan du prøve deg på.

- Denne kontrakten det er snakk om, er den verdt å ta? slipper jeg bot/rulleblad da?

Var litt utklart om du skulle få forelegg OG prøvetid? Som regel er det bare en av delene,
med tanke på at du sikkert kan vri deg unna dette med tanke på at du skal reise bort,
og at da thcen sikkert er ute av systemet når du er tilbake.

Så ville jeg ikke godtatt noen av delene.
Bare fortsett og nekt, og si du innrømte bruk siden du var redd elns..
Blir litt værre vist de f. eks. har tatt med seg jointen du og kompisen hadde.

- En venn av meg sier han tror det mest sannsynlig ikke skjer noe som helst, ingen telefon, ingen pisseprøve, nada. Er dette sannsynlig siden jeg ikke har rulleblad osv fra før eller at de ikke gidder bruke ressurser på saken?

Lite trolig, vil tro de sikkert kontakter deg og vil ha pisseprøve, her kan du da nekte, vist de truer med å sende
deg et forelegg så kan du også nekte for bruk, siden de ikke har noen beviser så er det ganske trolig at de lar deg gå.