View Single Post
Hei.

Har en pakke (Dyrt print til verdi av flere tusen), som opprinnelig skulle bli levert til meg av FedEx. Men da jeg var bortreist da FedEx var utenfor hjemmet mitt ba jeg dem levere til min Bunnpris-nærbutikk.

FedEx-sjåføren ville av en eller annen grunn ikke levere pakken der, men heller på en lokal kiosk (ikke offentlig utleveringssted) drevet av en privatperson. Sjåføren har vist levert pakker der flere ganger.

Pga. dårlig erfaring med å hente pakke der èn gang før (frekk, arrogant og nedlatende mann som driver sjappa.) Godtok jeg motvillig at sjåføren leverte der heller, men jeg gjorde sjåføren oppmerksom på den dårlige servicen og min generelle skepsis til stedet.

Når jeg i dag dro dit for å hente pakken, ble jeg kjeftet på av mannen i butikken, da FedEx sjåføren hadde levert pakken min og bedt ham om å "være snillere med kundene sine." Og nå nekter han å gi meg pakken, og påstår at han ikke "har noe pakke."

Jeg sa til han at i prinsippet nå har stjålet min pakke og om jeg ikke får den tilbake kommer jeg til å ta kontakt med politiet. Jeg har også ringt FedEx-sjåføren, som har lovet meg å ta turen innom i kveld for å forsøke å få pakken tilbake.

Kjenner et enormt raseri og får tanker om å begå psykisk og fysisk terror på denne mannen og hans butikk dersom han ikke gir meg tilbake pakken min, men prøver å holde hodet kaldt. Skriver her for å høre om noen har liknende erfaring, eller tips og råd å gi i denne situasjonen?

Håper jo på å få pakken tilbake i kveld, men hva tenker dere er lurt å gjøre dersom det ikke skjer?

Oppdatering kommer!

Update: FedEx sjåføren har fått fri fra jobb og kan dra dit nå for å prøve å hente ut pakken. Jeg skal bort og møte ham der.
Sist endret av Madcat; 20. desember 2020 kl. 12:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.