View Single Post
Skal det virkelig være nødvendig å ty til å spikke fyrstikker/tannpirkere for å få ut det forbanna simkortet? Nei vet du hva.

Den mest anbefalte telefonen som er på markedet per dags dato og også en av de sprekeste, er Samsung Galaxy SIII.
- Angående simstørrelse, så er micro-sim den nye standarden, og kommer mer og mer på nyere telefoner. Du kan likegreit bare ta kontakt med din telefonleverandør og få tilsendt et nytt simkort, da de nye simkortene er store, men kan "knekkes"(ferdig lagd) for å få microsimstørrelse.

Når jeg bestilte min SIII via NetCom, fikk jeg tilsendt microsim uten pristillegg med telefonen.

Dersom du er glad i minimalistisk, som begrenser store muligheter og brukergrensesnitt, er kanskje iOS noe for deg. Da støtter du også en oppskriftsfirma som bruker andre idèer og gjør dette til sine egne og forhindrer fremtidig utvikling da dem saksøker alle som forsøker seg på å lage et firkantet produkt med runde kanter.

Er du glad i mye muligheter til å kunne bytte ut batteri, sette inn minnekort og et OS som er relativt åpent i forhold til muligheter for endring av utseendet og lettvinn håndtering av filer, er nok Android bedre tilpasset deg.

edit; inb4 sinte Applefans som mener dem er så jævla geniale til å oppfinne ting: http://www.youtube.com/watch?v=wFeC2...ature=g-high-u
Sist endret av MrCryptical; 4. september 2012 kl. 01:35.