View Single Post
@boblesaft du skrev;

Når det kommer til hva som er best, naturlig immunitet eller vaksine, er det i følge vitenskapen fortsatt mye usikkerhet. Når det kommer til min personlige immunitet derimot, er jeg ikke usikker. Noe som har blitt tatt opp altfor lite i denne debatten er hvorvidt man kan ta kontroll over sitt eget immunsystem, og det er noe som virker å være et fjernt konsept for de fleste. Da skjønner jeg godt at folk tviholder på vaksinen som en "save all"-løsning. Påstandene mine er basert på det jeg har observert fra vitenskapen i tillegg til mitt personlige forhold til immunitet. Dette poenget er selvfølgelig ikke unikt for meg, det gjelder også deg. Hvis du stadig vekk er syk eller sliter med fysiske eller psykiske plager, så vil dette naturligvis påvirke forholdet ditt til helserelaterte saker.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om du forsøker deg på sarkastisk ironi eller om du virkelig mener dette? Siden jeg er usikker og du ikke forklarer dette noe nærmere så får jeg tro deg på det du skriver. At dette er noe du tror på, også trekker jeg noen egne slutninger på hvordan det gjøres.
Ok, så du tenker at via tankekraft, panfløytemusikk og svartekunst så kan du bare bestemme deg for å fortsette å være frisk? Eller snakker vi røkelse, løse og ledige hippie klær og sjamantrommer? Skikkelig dumt at så mange uopplyste mennesker kneler og dør hver år av sykdommer som de ikke er vaksinert mot. De kunne jo bare spurt deg om hjelp så hadde de sluppet å dø.