View Single Post
Sitat av Skateward Vis innlegg
Du respekterer moren din, det er bra. Selv om du nå må ta en pause, tror jeg du tjente på være ærlig. Det er viktig at du holder det du lovte for å bygge opp tilliten igjen.
Vis hele sitatet...
Det tror jeg absolutt også! Godt at så mange ser min versjon av saken. som sagt, jeg vet at alt vil gå fin fint med meg. Forholdet vårt vil bli bedre - men ærligtalt, jeg fortalte henne hvordan det er, men hun vil ikke sympatisere, eller se det fra en annen vinkling. Men det er bare noe jeg må huske på. Den dag jeg flytter for meg selv, ikke gjemme meg back noe e.l., men ikke dytte spliffen opp i trynet hennes

Takker for flott feedback!


- Serenity

Sitat av Taurean Vis innlegg
Er mange som opplever dette. Du kan egentlig bare glede deg til du flytter ut. Da kan du gjøre hva enn **** du vil ^^

Ang siste svaret ditt: Pass deg når du flyr høyt, fallhøyden er stor.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ha det i bakhodet, og ja, som du sier, jeg kan gjøre hva jeg vil. Men jeg ønsker ikke å ha fullt og helt frie tøyler. Jeg vil jo kunne gjøre som jeg vil, men for meg er det bare sunt å kunne ha noen som påminner deg en gang i blant om det blir litt for mye av det gode.

Men føler at jeg har god kontroll på å beherske meg. Trenger ikke en Jay i kjeften hver dag for å kunne kose meg....

Men ja, gleder meg til den dag jeg faktisk kan kalle noe mitt eget

- Serenity