View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha, bare fordi du ikke hadde hatt guts nok til å finne på noe lignende så er det svada.. Ikke alle stikker hodet i sanden når de blir svindlet. Dette er absolutt ikke noe jeg ønsker å gjøre, men ser det som min eneste mulighet. Å finne dem på gata er ENESTE måte å få kontakt med postnord på, har allerede prøvd telefon og mail flere ganger, og saken min er noen måneder gammel.

Og ødelegge dagen til han som kjører? Herregud, spar meg for dine overdrivelser. Han representerer et firma som nekter å prossesere klagen min, jeg har ikke tenkt å¨angripe han fysisk.

Kan du vennligst utdype hvordan en saklig dialog skal hjelpe meg fremfor dette "stuntet"? For hvis du leser innlegget mitt igjen ser du at jeg har prøvd med på det, uten hell....
Du har virkelig ikke peiling på kundeservice, i blant må man skrike og smelle litt for at noe skal skje.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke gjort dette nei, men det inngår ikke i noen av grunnene jeg oppgir til at det er en dårlig ide.

Hvis jeg blir sperret inne av en klovn som har et problem med firmaet jeg jobber for vil det naturligvis ødelegge dagen min. På samme måte som det vil ødelegge dagen min hvis jeg ikke fikk en pakke jeg venter på, av samme grunn.

Å finne PostNord "på gata" er kanskje den minst effektive måten å kontakte dem på man kan tenke seg. Jeg har stor tro på at saklig og konstruktiv dialog vil hjelpe, men det kan naturligvis være du må ta det via avsender som sannsynligvis er den faktiske kunden i dette tilfellet.

Jeg tror så gjerne du har både sendt mail og ringt PostNord, men du har ikke gitt meg spesielt god grunn til å tro at noe av det var saklig.

Videre kan jeg informere deg om at jeg kan en del om kundeservice, fra begge sider av "disken" og selv om man gjerne kan få litt oppmerksomhet med skrik og skrål ser jeg ingen grunn til at lovbrudd og selvtekt av den typen du beskriver på noen som helst måte skulle være en bedre eller mer effektiv måte å få løst en sak på enn gjennom normal dialog.
Sist endret av Cikey; 11. august 2017 kl. 16:01.