View Single Post
Sitat av Podcastern Vis innlegg
Dette var en ekstremt bra idè!
La oss si at 1000 mennesker ble med på dette og vi laget en plakat som er HELT OBJEKTIV iforhold til Marijuana, som samtidig hadde et litt flashy preg, slik at folk som gikk forbi den ville lest den. (må fremdeles være mulig å skrive den ut med en vanlig printer)

Om ikke det ikke nødvendigvis ville gjort Marijuana lovlig på dagen ville det hvertfall muligens gitt litt oppmerksomhet i media, OG også mulig at dagens aktive samfunnsdebattanter ville tatt opp saken!

Ville heller ikke vært så negativt å refferere til en offentlig undersøkelse, er ikke sikker på om det finnes noen idag. Jeg måtte isåfall bestillt en, (aner ikke hvor mye det koster)
Og da er det jo også aktuellt for meg å spørre dere på freak generellt.
Hvis noen fra et statistikk byrå hadde ringt deg og spørt deg om du noengang hadde røyket marijuana, og isåfall hvor ofte.
Og muligens spørt deg om psyken din på det nåværende tidspunkt.

Ville du svart ærlig?
Vis hele sitatet...
Jeg er med på en kampanje, mtp plakater og lignende.
Hadde vært litt gøy å få blåst opp litt, og om man får opp mange nok "plakater" i bygda, vil ihverfall lokalavisa begynne å skrive litt.

En telefon-spørreundersøkelse i dag koster rundt 30 000,- med 5 spørsmål.
Om jeg hadde vært med på en spørreundersøkelse, så hadde jeg svart ærlig. Men mest sannsynlig hadde jeg lagt på, før dem hadde sagt hva undersøkelsen gjaldt.