View Single Post
Sitat av Hager Vis innlegg
Kun delvis riktig, han skal ikke kjøpe PC før alle delene er utdaterte.
Vis hele sitatet...
Aner ikkje kva du snakker om. Krikro er på sporet.
Men takker fortsatt for andr epersonlige meininger, har åpent sinn om prisen og delene

Sitat av Antagonist Vis innlegg
Jeg har AX760 selv og det er hands down den soleklart beste strømforsyningen jeg har hatt. Viften står stille til den når 50% belastning (aldri?) og selv ved 800 [...]
ig støy.

[...] TX i alle fall)
Vis hele sitatet...
Takker for denne!
Har oppdatert lista btw, berre 16gb ram
3tb hdd er altfor mykje siden eg sletter alt eg ikkje lengre trenger

Men eg klarer ikkje å bruke 1tb på vanlige saker, og eg elsker loadinga på ssd thihihi er så raskt :3

Er vell berre ein ssd weirdo, skal revurdere hdd. Sparer jo mye peng då

Her er lista btw:
https://www.komplett.no/k/shoplist.a...ListId=1369795

Sitat av Gulingen Vis innlegg
Har du virkelig bruk for 2 skjermkort? 1 GTX 780Ti er mer enn nok, men at du hiver på enda en til så blir dette ganske drøyt mener jeg. Dette skjermkorte er da dagens topp kort som man finner på markedet og kjører ganske lett på de nyeste og krevende spill uten problemer.

Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor alle skal bruke SSD som lagring O.o For min del så holder det egentlig helt fint med vanlige interne harddisker for lagring, de er da ikke akkurat outdated bare på grunn av at SSD er "inne" nu... Å bruke så mye penger på ssd som lagring blir bare dumt.

Vær fornuftig å bruk pengene på det du egentlig har bruk for. Halver budsjettet ditt og ha de resterende pengene til fremtidige oppgraderinger osv.
Vis hele sitatet...
Liker tankegangen. Men 2stk gtx780 køyrer på rundt 120fps om eg husker rett?
Kommer til å spille crysis 3 og annet som er mykje meir krevende og vil ikkje oppdatere for kvart nytt spill som har utrolig grafikk hehe

Så liker å vere litt over det så trengs for da veit eg at dette varer nokon år.
Sist endret av Fyllingz; 24. mars 2014 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.