Tråd: Rohypnol 542
View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Derfor diskusjonen startet - Jeg sa ca. alt av piller på gata er replika, mens du og en annen kar mente det var null problemer å få tak i ekte rivotriler på gata. Men høres ut som du har tidenes bekjent-krets som står på gata og selger alle legemidler(rivotril,xanor,mogadon,valium ifølge deg selv) med resepten i hånda. Må ha noe sinnsyke leger som skriver ut noen sinnsyke mengder de karene her =P
Vis hele sitatet...
Alle de jeg kjøper av som har resepter er Junkier/pyskatri pasienter.De fleste får ikke mer enn en resept i mnd.Blir litt feil av meg å si at jeg kjøper av dem på gata vær gang,men jeg har blitt kjent med dem på gata å tatt nret.Men jeg trur ikke du har særlig mye peiling på åssen gate markedet er blant junkiene i Oslo,veldig mange av dem har resept på diverse benzoer,å de går direkte til plata å selger.Det er en god del ekte piller å få tak i,selv om det ser ut som du ikke klarer å forstå det.

Hvor har jeg skrivd at det er null problemer å få tak i ekte rivotril på gata?Jeg har skrivd at mye av de falske rivotrila inneholder riktig virkestoff,noe som er fakta.