View Single Post
Sitat av Dr_lecter Vis innlegg
A serbian film, er på mange måter grusom, men jeg ser heller den filmen som en oppvekker.. er tross alt laget i Serbia og de er jo ikke riktig stø mange av de folka der. Har tross alt jobba med serbisk militære.. De over går alt.. Etter min mening skal filmen vise hva krig gjør med desperate mennesker.. De gjør alt..
Vis hele sitatet...
Haha.. nei. Ærlig talt du... vi vet begge hva som skjedde i den filmen, og sånne ting er det ingen som gjør i krig. Enkelte mentalt tilbakestående utskudd vil det alltid være, men dette tilhører sjeldenhetene. Et normalt oppegående mennesker blir ikke forandret av krig på en måte som gjør at de begynner å gjøre slike ting.

Her høres du ut som en som blander fantasi og virkelighet.

Hadde jeg hatt en link så skulle du fått den, problemet er at jeg har ikke funnet filmen på nettet.. jeg så den på VHS kassett for en del år siden. .
[...]Kan beskrive den for deg, husker det som om det var i går.. men da pr privat post.
Vis hele sitatet...
Nei skulle gjerne sett noen kilder på dette her. Jeg tror nok du egentlig bare har latt deg lure av film som ser ekte ut.

Å være morder / serie morder har som regel ikke noe med å ha sett for mange volds filmer. det har med helt andre ting. si f.eks.. en 12-13 åring som spiller GTA 5 el hva det nå heter vil gå ut å drepe et menneske som de gjør i spillet eller ser på en film? Jeg tror ikke det. normalt oppe gående barn med normale vekst vilkår vil ikke ta spesielt mye skade av det. de skjønner i mellom rett og galt. En serie morder mangler som oftes et gen eller for liten hjerne aktivitet å trenger ut løp for sine handlinger. De fleste serie mordere var allerede som barn skada, de drepte dyr, torturere de, stakk saks i søsterens dukke osv. En seriemorder kan som regel ikke forsvare sine handlinger. En engangs morder har et motiv de aller fleste tilfeller. Ta også med en soldat i krig, han blir sendt ut for å gjøre en jobb, forsvare, må kan skyte så skyter man for å forsvare seg, enkel tanke gang man gjør alt for å overleve.

Hadde det vært opptil meg så hadde masse av de voldelige spilla og filmer som finnes ikke blitt solgt, men da igjen folk er nysgjerrige på hvorfor ikke denne solgt her da? å da må de som regel se den. Jeg synes at man burte ha mer åpen het rundt det, jeg er helt enig at det skal og burte være 20 års grense på Jævelige filmer.
Vis hele sitatet...
Dette er jo en motsigelse.