View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Studioleiligheten i #1 er kanskje perfekt for en som nylig er blitt single, der kanskje barnemoren og barna overtok boligen og far trenger krypinn som også har soveplass til barna annenhver helg og høytid. Kanskje barna og moren bor i samme gate eller i bydelen og det er således enkelt for barna og fortsatt ha kontakt med far.

Eller et ungt par som med litt hjelp hjemmefra har EK nok til å klare prisen men som har lav nok løpende inntekt til at de må gå for objekter med lave fellesutgifter.

Og helt sikkert en haug andre mennesker og livssituasjoner jeg ikke har fantasi til å tenke på akkurat nå.
Vis hele sitatet...
"Studioleiligheten" er det vi kaller hybel på norsk, ferdig. Vi har større studenthybler.

Har aldri hørt om hybler som er perfekte for 2 med sengeplass til 3.

Sitat av moret Vis innlegg
Jeg ser ikke helt problemet her...(?)
Kan man ikke ha to forskjellige utemøbler, en sofa og en gruppe?
Hvorfor stolene stå i en garasje?
Vis hele sitatet...
Sitat av Willyknickers Vis innlegg
Har titta på denne før og ser ikke problemet?
Vis hele sitatet...
Alt er relativt, det får bli opp til hver enkelt hvor trivielt man synes det er med sånn åpenbar manipulasjon fra kyniske meglere. Jeg for min del hadde nok tatt annonsen mer seriøst om det ikke var for et sånt åpenbart dårlig forsøk på "styling" som de kaller det så fint og sikkert andre fjonge navn. På andre dronebilder ser du tydelig at hagemøblene står i hagen der hvor hagemøbler pleier å stå, ikke foran garasjen. På google maps så er det merkelig nok parkert biler foran garasjen, forstå det den som kan.
Sist endret av Dough; 22. januar 2024 kl. 18:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.