View Single Post
Jeg vet jeg har min egen tråd til dette, men jeg er så jævla lei av å slå hode i veggen.
Vi har tapt slaget.

Staten Norge har tråkka på oss, nå tramper de så hardt de klarer ved å ikke ta dette seriøst.

Dette er god forskning, men ingen bryr seg om stakkars hasjnarkomane søppel mennesker.
Slike mennesker skal være i fengsel, skyldig eller ikke.
Om et uskyldig menneske må sitte i fengsel for at Norge skal få bukt med cannabis - så var det jævla synd for det menneske.
Ingen bryr seg.

Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Husk at selv om du legger ved en vitenskapelig artikkel, så betyr ikke det at det er fakta.

For eksempel finnes det mange rapporter som påstår at cannabis fungerer som smertemedisin, men det kom nylig ut flere store metastudier, som sier at det ikke kan bevises. Mange får riktignok en placeboeffekt.
Vis hele sitatet...
Placebo er en dokumentert medisinsk effekt...

Hvis dette ikke er fakta, hvorfor har andre land begynt å skrive om lovene sine? trenger ikke se lenger enn Danmarks oppdaterte veitrafikklov hvor de nye grenseverdiene er basert på lik forskning som er gjort i denne studien.

Men for å være helt ærlig.
Norge er et tapt land.

Vi driter i menneskerettigheter og vi skriver loven våres uten å ta vitenskapelig viten med i regnestykket.
Nordmenn opererer som bavianer og andre mindre intelligente aper.

Loven er skrevet slik at man kan bli tatt for ruskjøring uten å faktisk være påvirket, loven er formulert slik at det tillater at helt edru mennesker dømmes uskyldig på restkonsentrasjoner.

Det har man gjort for å forsikre seg om at man får tatt så mange påvirkede sjafører som mulig.
Dette har resultert i flere tusen justismord de siste 10år.

Statsadvokaten i høyesterett på spørsmål om dette faktisk er tilfelle, and I quote - ja det er slik at personer med restkonsentrasjoner av thc kan straffes etter veitrafikkloven selv om de ikke er påvirket i øyeblikket.

Så da har det vært oppe for retten og det er bekreftet av stat.
Jeg fikk også MDG til å ta det opp i regjeringsmøte hvor Emilie Enger Mehl kunne svare at nei ehh nei ehhh, loven tillater det.
Case closed.

Justismord er helt lovlig i Norge og det er ingen politikere som har et problem med dette, derfor er det Norske demokratiet dødt.

Jeg har vært i kontakt med aviser, advokater, politikere, jeg har brukt 10tusner av kroner og styrt med dette i snart ett år, prøvd å få ordentlig lys på det så man kan få i gang en lovendring. Mediedekning, SoMe, what et eller annet.

Ingen vil ta i dette med ildtang engang, staten vet at de må betale ut enorme oppreisninger for brudd på menneskerettigheter, staten vet at når alt dette kommer frem i lys så vil ikke folket ha tillit deres politiske evner.
De kan lukte skandalen.

Jeg har fått anke-nekt i lagmann og høyesterett, hvis jeg ikke hadde noen sak, hvorfor får jeg ikke lov å prøve den?
Fordi at jeg har en god sak som vil føre til lovendring og derfor får jeg ikke lov.
Jeg bruker ikke fri rettshjelp, alt går ut fra min egen lomme så hva har stat egentlig å tape på å la meg prøve?
Ansikt, kan ikke la en lavpanna same fra finnmark rive ned hele synseriet deres.

Man kan ikke drive å straffe mennesker som ikke har gjort noe, sånne mennesker blir til femtekolonister.

Jeg har ingenting til overs for det landet lenger.
Hadde jeg hatt råd så hadde jeg flytta til et demokratisk land.
Norge er ikke et trygt land med mindre du er en person som hopper på kommando.

Jeg skal i fengsel for handling jeg ikke har gjort og jeg får ikke lov å forsvare meg.
Hva er da neste steg? hva skal man gjøre da? hva ville du gjort?
Jeg er så rådløs at det hender jeg gråter en tåre.

Norge er en ren fasciststat, vi kaller det demokrati så ingen klager.
Og hvis noen klager så nekter vi de adgang til rettsapparatet slik at de ikke får klaget.
Sist endret av Lyd-Same; 9. april 2024 kl. 20:51.