View Single Post
Sitat av phish Vis innlegg
Jeg får "ekte" Rivotril på glass, og jeg vet ikke hvordan de "illegale" er. Jeg kjøpte noen blåvalium en gang, og det er ikke tvil om at de var ekte Roche-piller. De jeg har fått lovlig er selvsagt 5mg og ikke 10mg som de blå, men effekten har vært helt lik. Jeg tror absolutt at hvis du kjøper et glass med Rivotril ulovlig, så virker de akkurat som de norske. Som sagt har jeg aldri kjøpt Rivotril ulovlig, men er de produsert av Roche så er det samme kvalitet som du de får på apotek her.

Når det er sagt forstår jeg ikke hvorfor noen gidder å bruke benzo til rus. Jeg har prøvd alle de "store" pluss noen til, og synes det er den kjedeligste rusen i verden, men det er en utrolig god og effektiv medisin.

Så; et nytt spørsmål. Er det noen som utover å ekpsperimentere bruker benzoer som "rusmiddel", eller snakker vi hovedsakelig om selvmedisinering når det gjelder det ulovlige markedet? Man blir jo sett på som narkoman bare man nevner "valium" for en lege. Jeg skjønner ikke hvorfor noe så kjedelig skal bli så populært, om det ikke er selvmedisinering og ikke rus det brukes til?
Vis hele sitatet...
Å bruke benzoer til rusmiddel er mest effektivt blant narkomaner som bruker sprøyter,f.eks å blande heroin,subutex eller amfetamin med rivotril,flunipam,rohypnol eller xanor