View Single Post
Etter inspirasjon fra: "Eksperimentering med rusmidler i et normalt liv - Jeg melder meg ut" ble jeg nyskjerrig på hvor åpne dere andre nFFere er om deres rusbruk med venner, bekjente og familie.


Jeg starte med med meg selv:

Jeg og faren min har alltid hatt et veldig åpent forhold, allerede etter andre gangen jeg hadde testet hasj fortalte jeg pappa rett ut at jeg hadde prøvd hasj. Han var selvsagt som forelder ganske kritisk, men jeg snakket åpent om min eksperimentering og fikk etter ganske kort tid han til å forstå at dette var totalt harmløst, og at jeg hadde full kontroll.

Etterhvert som jeg startet å eksperimentere med psykedelika, fortalte jeg han det. Og han stoler på at jeg viser den ytterste respekt ovenfor psykedelika, og på grunn av mine prinsipper som gjør at jeg holder meg unna narkotika som ikke er av en psykedelisk natur.

Utenom faren min er det bare to av mine onkler og en tante vet at jeg røyker hasj, men de vet ikke om noe mer. Nesten absolutt alle vennene mine vet at jeg røyker hasj, og en litt mindre andel av de vet jeg driver med psykedelika.

Prøver riktignok å holde en litt lav profil, da jeg ikke ønsker at resten av familien min skal vite om mitt rusbruk, slik at de skal tro jeg er på kjøret og nekte å støtte meg finansielt grunnet fordommer. Hasj er en ting, psykedelika er en helt annen.