View Single Post
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Om du ikke er opptatt hvor du bor så kan du få mye mer enn en liten leilighet for 3 mill. ( https://www.finn.no/realestate/homes...kode=221220018 ). Første eksemplet jeg fant på finn.no, måtte dog søke opp hvor det var for hadde aldri hørt om plassen.
Vis hele sitatet...
Byggeår: 1914... Noe sier meg at den ikke er helt lovlig å selge, men hva vet jeg. Kommer vel an fra kommune til kommune. Utgiftene av å eie en gammel skur som det der i et så lite tettstrøk blir nok en del høyere kontra en energieffektiv leilighet i byen. Jobbutsiktene er heller ikke noe særlig for småsteder som operer veldig "internt".

Til TS: Selv om du drar den litt i OP, så er det noe de fleste i verden kunne bare drømt om. Finnes det egentlig noe bedre sted i verden å være en helt vanlig arbeidermann? Jeg tviler. Hvis vi skal måle privilegium fra et globalt perspektiv, så ligger vi alle i toppsjiktet.

Du skal visstnok også være en
Sitat av Abishgal Vis innlegg
Høy, slank hvit fyr
Vis hele sitatet...
I tillegg (må bare nevne at nicket ditt antydet noe annet, jeg kan da ikke være den eneste som tenkte det ), som er et privilegium i seg selv.
Sist endret av Sjefen Sjæl; 6. juli 2023 kl. 07:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.