View Single Post
Sitat av evievu Vis innlegg
Tror jeg forstår deg, er vel i samme båt som deg akkurat nå. Ingen livsgnist, ingen motivasjon til å gjøre noe. If you are in hell, keep going. "Winston Churchil". Jeg ville ikke røyka mere hasj, da starter man bare å overanalysere verden å blir like trist igjen når man ser hvor fucked alt er. Men, ble du sånn etter mdma? Når jeg selv prøvde MDMA ga den meg det beste i livet, men etterpå når jeg skulle ta en blås, ble alt ille. Du må bare sende meg pm hvis du vil snakke, jeg prøver selv å finne ut av dette mysterium-et.
Vis hele sitatet...

Hvis den var til meg, så ja. MDMA fucka hue mitt greit etter en lang tids overbruk, da snakker jeg fler ganger i uka, i mye over et år, men hadde samtidig brukt mye annet av rusmidler. Tror jeg har testet det meste, utenom LSD..

Men som sagt, jeg tok ikke noe form for MDMA på en lang tid, forsatte og ruse meg, bytta ut mange stoffer med alkohol, å sitter nå med et alkohol problem. Men testet MDMA for en liten stund tilbake, dagen etter var alt i verden helt perfekt (i hode mitt) Tok mer MDMA, spiste noen knips, fikk en liten ut av meg selv opplevelse etter de siste knipsa, følte meg veldig rar noen dager.. Så fikk jeg tak i noe MDMA igjen, (reint) Å dagen etter var jeg på happy stadiet mitt igjen.

Høres kansje på tryne ut. Men det ordner seg!