View Single Post
Sitat av DerComment Vis innlegg
  • Aldri har flere fått barnehageplass.
  • De har styrket lærerutdanningen og etter- og videreutdanningen av lærere, og satset på rekruttering.
  • Aldri har sykehusene behandlet flere.
  • Norske kommuner har fått om lag 32 milliarder kroner mer til å løse viktige oppgaver som eldreomsorg og skole.
  • Aldri har det vært flere ansatte i omsorgssektoren
  • Kraftig økning av minstepensjonen
  • Det har vært en større satsing på veg og jernbane enn på mange tiår
  • Kultur og frivillighet er styrket over hele landet gjennom oppfølgingen av kulturløftet.
Vis hele sitatet...
Begynner å bli temmelig lei nå av å diskutere politikk, vi kommer aldri til å bli enige uansett, vi står for forskjellige ting og det er det som gjør politikk så morsomt!
Det første punktet begynte jeg faktisk å le av:
"Aldri har flere fått barnehageplass." - Det var faktisk SIV JENSEN som kom opp med dette forslaget om å tillate flere private barnehager og gjøre disse like "billig" som offentlige barnehager. Privatisering kalles dette, og det gjør slik at køene i den offentlige sektoren går ned!

"Aldri har sykehusene behandlet flere." - Jaha? Og aldri har sykehuskøene vært så store! Det er enda 270 000 som står i kø for en eller annen operasjon! Hva vil FrP? De vil ha flere private sykehus! (Offentlige sykehusene skal fortsatt være der) men de som vil drive private sykehus skal få lov til det! Det er anslått at køene vil gå ned med 30 000 personer!

ang. det med veg og jernbane: Bompenger, bompenger, bompenger, bompenger og hvor mange ganger trenger jeg å skrive "BOMPENGER"? Gleder meg til FrP kommer i regjering og Siv Jensen har hengt opp et skilt, ved hver bomstasjon!: "Gratis så lenge FrP er i regjering"...

Ang. det med kulturlivet:
FrP er for et rikt og bredt kulturliv. FrP er imot å byråkratisere kulturlivet, samt å tvinge andre til å betale for egne fornøyleser.

Tror du dine barnebarn vil ha akjser i bedrifter i Guatemala når de vokser opp? Eller tror du at de vil ha en moderne motorveg? Jeg satser pengene mine på den siste!

Til slutt vil jeg spørre dere alle: Hva er farlig med å privatisere? Hva er farlig med å legge ned fylkeskommunen (den koster oss bare penger for svarte!)???

Sitat av Kalakov Vis innlegg
Til alle som seriøst vurderer å stemme FRP: the fuck? seriøst, the fuck?

Mer er det egentlig ikke å si om den saken.
Vis hele sitatet...
Så det er ikke mer å si om denne saken? Er det da fordi du ikke har noen argumenter mot FrP? Er du for trangsynt til å ikke bytte parti? Vil du virkelig fortsatt ha en løftebruddregjering som er en skam for dette samfunnet? Vi har blitt kåret til verdens beste land å bo i! Om Siv kommer til makten skal jeg love deg at vi kommer til å bli universets beste land å bo på!

Kalakov: Må bare si at du dreit litt på draget der! Hvordan kan du vite at Dagbladet/VG er "korrupte sosialist-aviser", hvis du ikke har lest de under valgkampen? *Ler*


Jeg har kunnet skrevet bok om alt det dumme AP har gjort, men FrP er mer opptatt av å si hva de står for, de skal ikke drive valgkamp uten å få frem hva de egentlig skal gjøre om de får sitte i regjering, som nå AP har gjort gjennom hele valgkampen!
Sist endret av RampLest; 6. september 2009 kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.