Tråd: Battlefield 3
View Single Post
Noen som vet hvordan man får den fuckings betaen? Begynner å bli ganske irritert!

Begynte med at jeg så betaen var "åpen" på ITavisen. Lette desperat etter en link. Var ikke å finne, men etter litt googling fant jeg en tweet hvor det stod hva man måtte gjøre, jo simpelthen bare laste ned origin , lage en konto og laste ned BF3 Beta gjennom Origin.

Greit nok! Tenkte jeg, men det jo selvfølgelig ingen download link og alle nettsidene jeg prøvde å gå inn på når jeg googlet Origin var nede.

Til slutt fant jeg en når jeg søkte Origin Download, lastet ned, og prøvde å lage bruker, fikk til svar at jeg allerede var registert (?)

Fant til slutt ut at det var EA-kontoen min, etter mye kuking med glemt passord, ugyldig mails, feil koder, og alt annet som kan gå feil kom jeg meg inn.

Makan til treg dritttjeneste skal man lete lenge etter, så en liten annotation som det stod "Battle field 3 beta!!!!11"
trykket en gang, ingen reaksjon, prøvd dobbelt klikk, trippelt klikk, skjer ingenting. Har også prøvd å søke "battlefield 3 beta" men får ingen resultat. Når jeg søker Battlefield 3 kommer det kun opp forhåndsbestilling....

Gir opp... Haha må le litt av meg selv.