View Single Post
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Det du beklageligvis beskriver, melketrollet, er nok dessverre kun aktivitetene en scriptkiddie holder seg til. Du beskriver antall timer, det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Forsåvidt ikke en "oppskrift" eller oppramsing av hva du skal lære deg. Du har såvidt rørt i den kalde sure grøten på toppen, og slenger rundt deg med terminologi du trolig kun har vage begrep og forstand om. (Fram og tilbake headers? Går det ann å bli mer uspesifik?)

IMHO vil noen som setter seg et mål "jeg skal bli en hacker", vil aldri kunne oppnå en slik status. Man setter seg ikke et mål om å bli en hacker, det er en identitet og en mentalitet som ligger til grunne, og som er gjenkjennbar blandt de øvrige som vet hva man snakker om.
Vis hele sitatet...
Jeg mente hvordan http headers fungerer fram og tilbake mellom nettleser og server. Skriptkiddies bruker andre sin kode fordi de ikke klarer å lage sin egen. Jeg sa ingenting om å bruke andre sin kode.

Jeg sa heller ikke; "dette vil gjøre deg til en hacker". Men det er en god start.
Neste steg etter xss og csrf er sql injection.