View Single Post
Trening hjelper sinnsykt mye! Anbefaler deg å trene, enten om du drar på treningssenter eller kjøper deg noen vekter og trener hjemme. Det gjør underverker. Har faktisk opplevet noe av det samme som du beskriver her, men ikke over lengre perioder, kun når jeg har blitt drit høy og ikke har røyka på en stund så kan jeg få tvangstanker og bli jævelig paranoid. Var f.eks på kino med en kompis og så på "Tree of Life" vi bestemte oss for å røyke, fikk tak i noe veldig bra (virka hvertfall sånn, hadde ikke røyka på 1 mnd) men uansett, filmen ble ferdig, røyka en til, gikk alene hjem fra byen og begynte å få syke tanker som at jeg var gal, og at verden bare var oppe i hode mitt, ingenting var ekte, alt var en drøm, føltes ut som om "sjelen" min prøvde å rømme ut av kroppen min, ut av deg selv opplevelse på en måte. Kunne se meg selv i fugleperspektiv, og fikk dritt noia konstant, hjertebank, skjelven osv. Har noen i familien med psykiske lidelser, søstra mi har hatt problemer. Jeg er også en gutt som ser på meg selv som veldig sterk psykisk, har vært veldig deppressiv av meg over lengre periode men kom meg ut a det selv uten hjelp eller noe lege midler Keyword = trening