Tråd: FIFA 12!
View Single Post
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Mengden detaljer som Konami setter i dette spillet er helt utrolig, Spillerens ansikter ser virkelig ut som fotballspillerne, Spillerne på feltet ser ut og handler mye mer som virkelige fotballspillere, til sammenligning spillerne på FIFA 12 (for det meste) synes mer generisk, Ja, de ser ut som den virkelige stjerner, men detaljnivået er ikke like raffinert.
Vis hele sitatet...
Morsomt hvordan argumentet "penere" før ble brukt av FIFA-fanboys. Nå brukes det av PES-boysa. Har selv spilt PES siden PS1-tiden. Konami har slitt med overgangen fra PS2/XBOX til PS3/360, og spillene lider fortsatt av det.
Jeg ble for alvor glad i FIFA da 08 kom, og siden 09 har jeg holdt meg til FIFA. Jeg kjøper riktignok PES hvert år, i håp om at jeg skal forelske meg igjen, men det er ikke i nærheten av FIFA. Målene er riktignok kulere på PES, og langt mindre generiske, men spillet er langt mer klossete og maskinelt enn det FIFA har utviklet seg til å bli ved hjelp av sin 360-graders styring, og da spiller det i mine øyne fint liten rolle hvorvidt målene er penere å se på, det er kun grafikk, og grafikk slår aldri spillbarhet i mine øyne.