View Single Post
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
262
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Hvorfor skriver du ferie? Jeg vill heller se på dette som en menneske rett til å få vite om noe hva man kan gjøre, enn bare tilbud om å studere og få seg jobb på skolen. Men meg om det.
Vis hele sitatet...
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Si at man akkurat er ferdig med ungdoms skolen og lyst å oppleve f.eks Afrika for noe år.
Vis hele sitatet...
Eventyr, opplevelsesreise, ferie, kall det hva du vil, poenget mitt er at det ikke er skolens ansvar å informere deg om valg du kan ta utenfor utdanningen, (hvis du ser bort i fra temaer innenfor helse og sosial, hvor skolen har plikt til å følge opp i hjemmet, om jeg ikke tar helt feil?)

Sitat av xhacktly Vis innlegg
det var ikke det jeg skrev, jeg føler at du legger ordene i munnen min her. nei jeg mener at det er alt for dårlig info om rettninger osv. eks men kan jo få davinchi stipend og studere i utlandet? noen år eks afrika. eller andre land.. og skolen har alt for dårlig info om dette.
Vis hele sitatet...

Les hva trådstarter har skrevet, så ser du at han ikke vil bruke tiden i utlandet til å studere, samt at han selv har skrevet at skolen faktisk har informert om utdaninng i utlandet
Sist endret av Johnny B; 1. juni 2010 kl. 00:57.