View Single Post
Skrumester
møkk's Avatar
Trådstarter
En må selv bestemme om de er verdt pengene.
Her i huset har vi en av hver farge av Yarn Yoshi amiibo, pluss en i bilen. En vanlig Yoshi, en Diddy Kong og en Inkling fra Splatoon+amiibo pakken.

Yoshi og Diddy ble kjøpt for Super Smash. Her kan en (blant annet), spille mot dem. De levler opp og blir smartere når de slåss mot deg. Du kan også låse opp knep og "gear" til figurene i Smash Bros.
Yarn Yoshi amiibo ble kjøpt i hovedsak av at de er ekstremt søte. Men, i f.eks Yoshi's Woolly World så vil det dukke opp en ekstra Yoshi som speiler dine bevegelser.
En kan bruke det til å komme seg til litt vanskelige områder som kanskje er enklest som to player.

Splatoon har jeg ikke spilt så mye, og jeg er noe usikker på hva den amiibo låser opp. Men han så litt kult ut.

Så... Det må bli opp til en selv om det er verdt det eller ei.
De har ikke låst opp noe jeg ser på som en "must", men noe av det er jo potensielt kult.

Prisen varierer fra sted til sted. Av de jeg har funnet er vel Coop Obs av de som tilsynelatende har fast pris på 199. Flere steder tar gjerne 249.
Finner noen ett sted som tar 149, skrik ut! Nett teller ikke, om ikke de har gratis frakt.
Sist endret av møkk; 2. oktober 2015 kl. 21:14.