View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Joda så neida så….blir visst samboere nå da. Jeg flytter inn til henne og leier ut min lille leilighet.

Det er en ting da som jeg ikke er vant til. Det er jeg som er den emosjonelle og vil prate om ting. For henne er det litt vanskelig, og vi har snakka mye om akkurat det. Jeg opplever at jeg omtrent må dra ting ut av henne noen ganger, når antennene mine som er veldig finjusterte plukker opp «noe er galt» signaler.

Hun sier hun ikke er vant til å bli lyttet til på den måten, og sier hun føler seg veldig trygg med meg. Det er vel bare et spørsmål om tid, før hun lettere finner ordene. Men jeg kan bli litt stressa noen ganger når jeg merker noe og «ingenting» eller «tenker bare på deg» er standardsvar.

Hun bestemmer jo seff selv hva hun vil si og ikke, men jeg sitter nå og skriver dette så får vel spørre etter andres erfaringer og da?

Real shit, real life…probably my future wife.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener. Har sykt følsomme antenner selv og blir stressa når man merker at det er noe men ikke får svar. I mitt tilfelle er det fordi jeg har hatt så mye dårlig stemning rundt meg tidligere at jeg er på vakt. Jeg har tenkt at jeg bare må prøve å slappe av. Nå har du jo sagt hvordan du opplever det og må bare stole på dama.

Men når det blir for ille må jeg ofte si "hør her. Jeg merker det er noe og jeg får pekkern over at du ikke sier hva det er. Er det noe jeg har gjort eller om oss/meg?" hvis svaret er ja så må man bare ta det der og da. Er det om noe annet har jeg lært meg å slappe mer av. Og da skal jeg slutte å noie/mase. For min del er det noia over at det skal være noe dårlig stemning mellom oss som jeg ikke er klar over. Senskader etter tidligere dårlige relasjoner.