View Single Post
Trådstarter
397
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Verdt å prøve ihvertfall. Ellers funka heavy rain til ps3 ganske bra. God story, og virker som en film du kan bestemme slutten på
Vis hele sitatet...
skal se på det, heavy rain virket kult faktisk

Sitat av canttouchthis Vis innlegg
Det eneste jeg har fått mi til å spelle er DuckGame (grisefett co-op) og The sims....
Vis hele sitatet...
ska love hun ikke liker duckgame haha, sims blir fort kjedelig.

Sitat av Hobby Vis innlegg
Kona og jeg spiller mye split-screen Diablo 3, hatt en temmelig drøy mengde timer med det i hver vår saccosekk foran TVen.
Vis hele sitatet...

åfaen ja det er noe sånt jeg kunne tenke meg. har spilt litt diablo 3 bare. usikker på om det ville vært det beste spillet å starte med.

Sitat av KaiN Vis innlegg
Hvis jeg kan spørre, hvorfor vil du at dama skal like dataspill?
Vis hele sitatet...
jaa, jeg vet fan ikke. vil bare ha den opplevelsen, er jo jævlig fett å ha en soulmate å spille 2 player med ; )

Sitat av Mxzyzptlk Vis innlegg
Little
Big
Planet.
Vis hele sitatet...
ser fett ut, ser også ut som ett tidskrevende spill.

Sitat av Novice Vis innlegg
D&D?
Det passer alle, og er vel så langt fra gaming at anti-gamere kan digge det og fortsatt være stolte over å være anti gaming..
Vis hele sitatet...

nei lover, det går ikke ; )


Sitat av HUGINAIRPORT Vis innlegg
Prøv med spill som har litt sjarm
eller der du må faktisk bruke litt hjerne
gjerne med female heros type Lara Croft

Vil foreslå Sim City,Sims,super Mario som en starter ,Gjør spillopplevelsen enda bedre
la de få teste selv uten at hele gutte gjengen sitter og trigger utålmodig i nevene.
Det er ikke alle som liker Tom Clancy av jentene

La de få teste ut selv noen liker Zombie ,andre hater det
Begynn gjerne med enkle spill der en lett kan hengi seg til handlingen uten
å måtte sette seg all for mye inn i den trinnvise fremgangsmåten for å konfigurere konsollen.

Gjør det om til en postiv ting : kan ikke bare du sitte og spille her men jeg lager pizzaen og salaten.
Så slipper du og gjøre det.

Så ender hun nok opp på Skyrim etterhvert.
Eller at du selv faktisk innser at dataspill egentligt er ganske lamt og du bør fokusere mer på den sosial settingen
din i deres felles liv.
Vis hele sitatet...
ja faen vi prøvde faktisk sim city også, det var medium success, men det varte ikke lenge. blir fort lei selv faktisk. Og supermario + wii skal nok bestilles.

positiv ting, god ide. jeg lager middag hun tester ett spill bare. burde være grei deal.

och ja! jeg vet dataspill som krever alt for mye er lamt, men dæven så fett om hun hadde begynt å digge noe : )


Sitat av Pope Vis innlegg
Prøv med bilspill. Dama hatet gaming helt til jeg kjøpte det første bilspillet, som var Crash Team Racing som remastered på PS3.

Etter det har vi spilt en del bilspill
Vis hele sitatet...
inte dumt! crash er kult!


Sitat av Olympic Vis innlegg
Wii med Mario Party og Mario Kart. Tror ikke det finnes noen som kan mislike de spillene.
Vis hele sitatet...
yep har bestemt meg for å teste wii mario er selvfølge.

Sitat av tafsern Vis innlegg
Cities: Skylines
Vis hele sitatet...
virker likt simcity, men cimcity kom ikke langt. jeg blir nok fort hekta tho.

Sitat av candela Vis innlegg
Hei, jeg er dame og føler egentlig at jeg burde like gaming, ettersom jeg er på et geeky studie og alle vennene mine gamer. Har lyst til å like det også, det virker jo morsomt... for de som liker det. Jeg bruker forresten også løsvipper, ville ha brukt løshår om jeg ikke hadde fantastisk langt vakkert hår naturlig, generelt opptatt av utseende. Ser dog ikke på paradise, heller fiktive sykehusdrama. Uansett.

Jeg har PRØVD. Men Sims blir bare kjedelig og føles som rutinemessig pliktarbeid, Minecraft likeså - når jeg ikke er vettskremt pga mobs. Ja, jeg blir stressa og redd av Minecraft. Sier seg dermed selv at generelt alle spill hvor man kan dø av angrep bare gjør meg stressa og ikke gir meg glede (aldri skjønt hvorfor folk LIKER å game spill som gjør dem så gira og sinte at de sitter og skriker til skjermen/medspillere?). Alle rutinemessige spill blir veldig fort kjedelig. Left 4 Dead gjør meg livredd. Arkadespill stresser meg fordi jo bedre/lengre det går, dess større er frustrasjonen når jeg taper. Dota er bare... sitt og klikk til man får senebetennelse?

Det eneste jeg har likt litt var et MMORPG hvor jeg hadde en hel squad som hjalp meg så jeg ikke trengte å være så redd for å dø. Men det ble også fort kjedelig. Jo, og så likte jeg flåklypaspillet veldig godt som barn! Og litt supermario. Tror dessverre at gaming ikke er noe for meg, enda jeg egentlig til og med er motivert for å bli glad i det.

Men jeg har litt lyst til å prøve Zelda. Har dere prøvd det?
Vis hele sitatet...
Digga svaret ditt! gaming er kanskje ikke for alle, det var jævlig lett å forstå når du forteller va du føler om noen av disse spilla. Jeg har spilt ocarina of time, det var jo kult som faen. vet ikke helt hvordan zelda ser ut i dag...


Sitat av Novice Vis innlegg
Mulig det blir litt mye rutine.. Samme med total war..

Xcom derimot, der tar det noen timer før man ser rutinene
Vis hele sitatet...
det går neppe, for mye å finne ut av.

Sitat av zlagther Vis innlegg
Orcs must die 2 kan være bra, på tilbud nå for 10 kroner. Det er et tredje persons skytespill kombinert med tower defense, veldig artig, kult design etc.
Vis hele sitatet...
Orcs must die 2 ser kult ut. jeg skal iallefall sjekke det.


ellers er nok spill som heavy rain og Life Is Strange som ble nevnt i tråden noe av det jeg har mest tro på, så det skal testes først. kjøpte nettop Life Is Strange på steam for rundt 30 spenn, skal skrive hvordan det går ; p