View Single Post
Trådstarter
86
Sitat av Paa9 Vis innlegg
Hei.
Høres ut som at du har hatt et dårlig førstemøte med helsevesenet. Følelsen av å ikke bli tatt helt på alvor.

Prøv å dra til legen din igjen og spør om du kan få henvisning til psykolog. Eller bare bestill en time privat (om du har penger til det).

Ellers så kan du jo lese litt her på AA, de har mye info som omhandler dette med å drikke tett.
http://www.anonymealkoholikere.no/info/info.php

ikke for å heve noen pekefinger, men om du ikke er alkoholiker nå, så kommer du til å bli det om du fastner i et slikt drikkemønster.

Lykke til
Paa9
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde, han sa jeg ikke var kvalifisert til en psykolog, men at jeg kunne søke etter gruppe-timer, noe som jeg ikke ønsker. Jeg hadde en lege før denne, som ga men zoloft, noe som gjorde meg feit og gjorde at jeg sluttet skolen. Jeg vil gjerne snakke med en psykolog, men er tydeligvis ikke troverdig deprimert.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Kjente meg igjen i mye av det du skreiv!
Men drikker du 5 dager i uka så kan du ikke si noe annet enn at du er faktisk alkoholiker, eller i det minste har et stort alkohol problem.
Jeg er alkoholiker selv, så kjenner meg igjen.. Jeg drikker meg full hver dag om jeg har råd, noe jeg ofte har da jeg har sluttet å betale husleie pga den dritten der...
Vis hele sitatet...
enig. men så lenge jeg er opptatt med noe (tur osv.) så kan jeg klare med uten alko. men med en gang jeg er alene, så føler jeg en trang.
Sist endret av 0040oa; 22. oktober 2014 kl. 01:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.