View Single Post
Lvl 5 Taskenspiller
159
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, jeg står fremdeles bak det jeg skrev for litt siden, det er veldig besynderlig at du tar denne ensidede strategien.
Vis hele sitatet...
Du må gjerne redegjøre litt mer for hva min "ensidede strategi" er, og hvorfor den er veldig besynderlig. Jeg var nemlig ikke klar over at jeg benyttet meg av en spesiell strategi i forrige innlegg, og jeg blir oppriktig nysgjerrig på din analyse her.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Mener du at usubstansierte påstander om innvandrere er gode innlegg i debatten? Det er det jeg klager på, den totalt giddelause handlingen av å bare skrive noe slikt i frustrasjon, uten å sjekke noe som helst fakta.
Vis hele sitatet...
Jeg mener usubstansierte påstander generelt sett er dårlige debattinnlegg, uavhengig av om de omhandler innvandrere eller ikke. Men jeg tillater meg å mene at det er skrevet andre innlegg med mindre substans i denne tråden, som du ikke tar deg bryet med å klage på. Så, av ren nysgjerrighet: hvilke substansierte påstander finner du i dette innlegget:
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Du er altså bekymret og livredd for det aller meste.. Gratulerer, du kommer ikke med noe nytt eller informerende på noe vis. Fremmedfrykt og dårlig skjult rasisme der altså.
Move along, next!
Vis hele sitatet...
Men for å bidra litt konstruktivt til TS: i tilfelle krig på norsk jord ville jeg ha valgt kamp fremfor flukt, og basert min innsats på god, gammeldags geriljakrigføring. Dette er også noe jeg er greit skolert i fra min tid i forsvaret. I påvente av bistand fra allierte styrker tenker jeg det beste grepet vi kunne gjort ville vært å sabotere fiendens fremrykning og forsyningslinjer etter beste evne. Jeg ville ikke vært spesielt bekymret over moderne "quislinger", men er åpen for at jeg kan ha en smule naiv tilnærming på dette punktet