View Single Post
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Rasisme? Unnskyld meg, men er du tjukk i huet ditt? Hvor i mitt innlegg nevner jeg noe om rase eller setter min egen rase over andres? Jeg sier min mening, som er at jeg ikke tror de som har flytta hit fra land i Midtøsten/Afrika har samme lojalitet til Norge og villigheten til å forsvare oss i en væpnet konflikt som det en etnisk norsk har. Og du kaller det fremmedfrykt og rasisme? Lær deg norsk a.
Vis hele sitatet...
men hvorfor skulle de egentlig forsvare norge? de kommer jo her for å utføre negerarbeid og sende penga hjem tilbake til familien fordi norsk lønn > andre lands lønn. norge operer jo på markedsøkonomi og er helt avhengig av slik arbeidsinnvandring. med en svak krone blir jo det mindre attraktiv for dem å komme hit for å jobbe og hvem skal da utføre de drittjobbene? veldig få nordmenn er villig å få henda skitne på denne måten for et så lavt lønn (i norsk sammenheng). når man lever på bunnsjiktet av samfunnet synes jeg de fint kan praktisere islam eller hva faen annet så lenge det ikke er helt jihad. hvordan skulle man ellers håndtere at man blir sett som en taper av samfunnet enn at deres hellige bok sier at alle er likestilt og de utfører guds arbeid?