View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Nei, hun vinner denne saken og da blir h*n sittende med alle de utgiftene du nevner. Han har annonsert en skinn sofa og ikke en falsk-skinnsofa.



H*n har nå fått en sjanse til å rydde opp etter seg og burde vel benytte den muligheten? Det er jo ingenting i veien for det? Om det er for at det ikke stod i stil med det h*n solgte/annonserte er grunnen.
Vis hele sitatet...
Mener du virkelig ikke at det sto i stil med det han annonserte? Gammel, brukt, 400 spenn? Er det rimelig å forvente noe bedre enn det der? Du må jo se bort i fra hva hun FAKTISK betalte. Det var jo hennes valg å være med i budrunden. Sofaen er jo sikkert ikke verd mer enn 400 i mine øyne, men dette er jo helt opp til henne.

For det andre mener jeg du bommer litt i første avsnitt i innlegget ditt. Han har ikke solgt en falsk-skinnsofa i mine øyne. Han har solgt en skinnsofa i imitert skinn. Det er ikke noe forfalskning han har solgt. Han har ikke gått langt for å prøve å lure noen til å tro at dette er en skinnsofa. Det handler om å bruke SKJØNN. Og hadde man brukt skjønn her så tror jeg denne saken er ganske opplagt.
Sist endret av KarlsenK; 11. februar 2016 kl. 01:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.