View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tror det bare er sånn kulturen vår er foreløpig. Vi har ikke fått rista av oss alle halvbevisste ideer om synd og skam og andre kristne impulser. De sitter som en flått i ryggmargen.

Menn i Norge er nok blandt de mer pripne og rigide i verden kan jeg tenke meg. Vi slutter gjerne å ha særlig fysisk kontakt med andre, særlig av samme kjønn i løpet av tenårene elns, begynner å jage damer for alle penga og deretter tolker nesten all berøring som noe seksuelt.
Indiske venner holder hender. I noen sør asiatiske land er det såvidt jeg har hørt ikke uvanlig å ha kjæreste av samme kjønn i tenårene før man gifter seg med en dame og starter familie.
Vi har veldig mye plass i Norge og bruker det til å bygge ut komfortsonen. I andre land har folk vendt seg til å stå som sild i tønne med hundre fremmede som dytter og maser fordi de har dårlig plass.Vi vil helst ha begge setene alene på bussen. Kanskje det har no å si.
Her i landet må alle planetene stå i riktig posisjon og alle involverte ha korrekt promille for at en skal kunne tillate seg å gi en klem eller slenge armen over nakken til kompis uten at noen syntes det blir vel gay. Satt litt på spissen.
Kommer sjæl fra samme kulturen som deg regner jeg med og sliter med de samme begrensningene, selv om det også er andre grunner til at jeg ikke vil at noen skal ta på meg. Har blitt spurt om å massere andre menn og det var litt vel mye, men det gikk greit. Ser dette som en moderat defekt i vår kultur, men det kunne vært verre; ref. Afghanistan
Sist endret av Bothrops; 4 uker siden kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.